Bezpieczny pieniądz.png


 BEZPIECZĘSTWO ZAKUPÓW

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dbamy także o właściwe przechowywanie danych osobowych. Nasz sklep spełnia warunki „Ustawy o Ochronie Danych Osobowych” pod względem prawnym i technicznym. Jest chroniony protokołem bezpieczeństwa SSL, a Twoje dane są szyfrowane. Mamy podobne zabezpieczenia jak strony banków internetowych.Przy transakcji zbieramy Twoje dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Jeśli nie wyrazisz zgody na otrzymywanie newslettera lub mailingu, nie będziesz ich dostawać. Możesz mieć pewność, że dane są bezpieczne i że nie zobaczy ich osoba trzecia.Dajemy Ci maksimum bezpieczeństwa zakupów.



dpd%20logo%20bia%C5%82e.png

BEZPIECZNA DOSTAWA

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.